19 Eylül 2014 Cuma

Araba tamir yerindeki sikiş hikayem

Selamlar e sex hikayeleri niz sitesi hikaye okurları. Adım murat astsubay olarak tsk da çalışmaktayım.Gelir elde etmek için arada araba alıp satmaktayım.Benim sürekli sanayide araçlarımı bakım yaptırdıgım bi yer var. Orada orospulugu 20 kilometrede öteden anlaşılmış arzu diye bir aşçı çalışmaktadır.Sürekli müşterileri oldugum için benden hiçbişey esirgememektedirler.Birgün alacagım bir arabayı kontrol ettirmek için tekrar sanayideki dükkana gittim.O günde işler cok yogun oldugu için benim 1 saat beklememi sölediler.Karnım çok açdı.Direk mutfaga cıktım birşeyler yiyeyim diye.Mutfaga cıktıgımda muazzam bir manzara ile karşılaşdım.Arzu iki sandalyeye birlekştirip uzunıyordu.Etegi açılmış sexi bacakları görünüyordu.Sex hayatım oldukça iyi ama arzu gibi bir kadın o an gözüme dünya güzeli olarak geldi.Onu sikmek istesem hayır diyemicegini tahmin ediyordum.Mutfagın kapısını kapattım.Uyuyan Arzunun yanına giderek yavaşca bacaklarını ellemeye basladım.5 Dakika boyunca bacaklarını elledim birden Arzu irkildi patronunun geldigini sanmıştı.Bana murat abi senmiydin ya dedi ama ellerimi bacaklarından itmedi.Benim sus dedim zaten kaşarın önde gideniydi.Kapalı olsada kimse gelmemesi icin mutfagın kapısını kitledim.Arzuyu ayaga kaldırarak boynunu yalayıp yavaş yavaş soymaya başladım.15 Dakika boyunca boynunu yaladım birden bire kapıdan biri girmeye calıstı.Biz ses cıkarmadık ve geri gittigini duyduk.İşimi cabuk yapmam gerekiyordu eteginin sıyırdım donunu cıkardım.Bende pantolunumu indirdim ve hemen yarragımı soktum amına.İlk seferinde bayabi ahlasada sonradan çok alışmıstı.Bunu 10 dakika boyunca hızlı bir şekilde cıglıklarıyla siktim.Bir taraftan sırtına eğilip arkasından ensesini yalıyordum eğildiğim zaman surat ifadesini görüyor ve gördükçede o acı suratını kendimden geçiyor daha bir iştahlı sikiyordum. 6 7 dakika geçtikten sonra artık acı vermeye başladı heralde sesi değişti orospunun resmen köpek gibi sikiyordum bende hiç gönül rızasını almadan sokmaya başlamıştım. İşimi gördüm orada peçeteyle sikimdeki dölleri de silip mutfaktan ayrıldım bizim ustalar hala diğer arabaları tamir ediyorlardı hiç bir şey farketmemişler bende hiç bozuntuya vermeden geçip bir kenarda oturdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder