29 Eylül 2014 Pazartesi

İnternetten tanıştığım kızı siktim

İnternetten tanıştığım kızı siktim Facebook'tan hatunları ekliyordum siyasi görüşü komunizm olan bir kız denk geldi hemen ekledim, yüzü baya tatlıydı, hemen sosyalist bir kaç edebiyat yaptım kız kolpa komunistti, özenti bir tip olduğundan hemen ilgisini çekebilmiştim, o günden sonra ben yazmadan hemen o yazıyordu ben Bursa'daydım o İstanbul'da Facebook'tan çok tatlısın keşke yanyana olsak teklif ederdim dedim. Bir arada olmamıza gerek yok diye yanıtlayınca o zaman benimle çıkarmısın ? Dedim olur diye yanıtladı her gün mesajlaşıyorduk o sırada bir kafe'de çalışıyordum işten çıktım. Param'da vardı İstanbulun yolunu tuttum, otogarda beni karşıladı kısa boylu ama dolgun kalçalı bir hatundu, hadi gidelim dedim önce biraz gezdik bir arkadaşın yanında kalıcaktım orada sikemezdim onu ve daha önce seks konularını konuştuğumuz için ormanlık alan var mı burada dedim, biraz itiraz edip beni götürdü ağaçlık alanlara girdik iyice içeriye üstümdeki hırkayı yere serdim ve onu yatırdım üstüne öpüşüp yiyişmeye başladık, tam kaşardı ilk günden her boku yiyecek bir tip amını falan ortaya çıkarmıştım, traşlıydı sikiş için hazırlanmıştı besbelli ama bunu reddetti sonradan, neyse amına önce parmağımı soktum rahatça girdi, ardından sikimi sürttürdüm kendini geri çekti sadece sürtçem dur dedim durdu o sırada şekilden şekile girerek soktum amcığına siktim bir güzel sulu amcığını, içinden çıkarıp toprağa boşaldım ormandan çıktığımızda bakire değilsen söyle dedim ısrarla bakireydim dedi ama ne bir kan ne bir zorlanma hiç bir şey görmemiştim, o günden sonra İstanbul'a devamlı kaçtım otelde, ormanda, parkta siktim onu hala da sikiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder