13 Eylül 2014 Cumartesi

sikisken misafirim

Merhabalar.. Msn de tanışmıştık. hava alanında karşıladım, eve doğru yol aldık. daha birbirimizin adlarını bilmiyorduk, sadece rumuzlarla tanışmıştık. Benim için o Nazlı, ben de onun için Cesuryürek’tim. Tesadüf değil bir arkadaşlık sitesinde profilimi görmüş beğenmiş eklemişti, bende kabul etmiş sohbete davet etmiştim. öyle başladı tanışmamız ama onun hakkında hiç bir şey bilmiyordum. hatta bayan olduğuna dahi ilk başta inanmamıştım. ilk sohbetten sonra biraz daha yakından tanışmak ve samimi olmak için camları açtık ve camdan görüşmeye başladık. sesli konuşma ve samimi sohbet içinde konuyu cinselliğe çekti. Bekar olduğum ve ona göre çekici olduğumu, yalnız nasıl kaldığı sordu. beni de beğendiğini açıkça söyledi. Bu durumda bana verecekmisin dedim evet dedi. sohbetimiz iki aya yakın msn den devam etti. bir gün msn de kaldığım şehire geleceğini 4 gön kalacağını söyledi. kaldığım şehirde akrabaları vardı. istersen misafir edebileceğim diye bir teklifte de bulundum. kabul etti. telefonlarımızı verdik bir birimize. iki aya yakın zaman içinde sanal sex yaptığımız da olmuştu. ama aşırısına kaçmamıştık. Sadece sözlerle bir birimizi tatmin etmeye çalışıyorduk. o daha çok etkileniyordu ve hemen ıslandığını belirtiyordu. ben elimle dokunmadan veya sürtünmeden kolay boşalamayacağımı söylemiştim. derken gün geldi ve karşıladım. .. Ateşli MisafirimEve doğru gidiyorduk, bir kaç lazım olan eşyayı içki yemek sebze falan aldıktan sonra yola devam ettik. arabayı ben kulanıyordum, eve kadar dayanamayıp elini önüme attı az daha kaza yapıyorduk. neyse… biraz sonra tekrarladı bu sefer hazırlıklıydım. tepkim gülümseme olmuştu..Eli ile sıvazladı sertleştirdi ve fermuarımı açmaya çalıştı. elini içeriye soktu ve zorla dışarı çıkardı. araba otomotik vites olduğu için pek rahatsızlık duymadım. ve iyice süzdükten sonra eğildi ve ağzına aldı, öyle sıcaktı ki ağzının içi çok geçmeden gözlerimde şimşekler çaktı ve ağzına boşaldım. iyice yalayıp temizledi ve tekrar içeriye soktu aletimi. eve varana kadar hiç konuşmadık. bu arada kendimden bahsetmeyi unuttum. ben bir reklam ajansta grafikerim. bayan misafir de yurt dışında restaurant işletmecisi. ben 1.75 boyunda, buğday tenli 72 kg ağırlığında 32 yaşında bir adamım. misafirim de 64 kg 1.68 boyunda kumral ela gözlü harika vucudu olan dik ve diri göğüslü, toparlak kalçalı, sütun bacaklı bir afetti. neyse…eve vardık. arabayı parkettim eşyaları çıkardım eve girdik. çanta ve valizlerini içeri salona koydum mutfağa geçtim eşyaları yerleştirdim ve yemek için birşeyler hazırlayayım dedim. yardım etmek istedi bende memnuniyetle karşılık verdim. onun bana yaptığı jestin etkisindeydim daha ve bu karşılığı vermek istedim. mutfakta o hazırlıkları dezgahta yaparken bende arkasına geçtim ve sürtünmeye başladım. öyleki kalçaları aletimi çelik gibi sert bir hale getirdi.yüzü bana dönük sırtına yapışmış kalçaları ile aramda hava geçmesini bile engelliyordum, o kadar sıkıyordum. ellerimle dik ve diri göğüslerini sarmış dudaklarına yumulmuş nefesini içime alıyor kendi nefesimden solumunu sağlıyordum. öyleki kendinden geçmişti gözlerini kapatmış bir ara “Bana geçirirmisin” dediğini duydum. elimi göğsünden kemerine indirdim kemeri çözdüm ve paltolonunu indirdim. pantolondan kurtuldu ve kilodu üzerinden organına elimi attım o kadar ıslanmıştı ki sıcacık ve ıslaklığı iştahımı artırmıştı. az geri çektim ve kilodunu indirdim. Hafif öne doğru eğmesini sağladım ve bacaklarını araladım. diz çöktüm ve arkadan amına dilimi uzattım. ilk dokunuşum ondan IHHH sesi ile irkilmesini sağladı. parmaklarını sıkıyor dudağını ısırıyordu ve hadi dedi dayanamıyorum dedi. ayağa kalktım ve yüzyüze geldim mutfaktan salona getirdim kanepeye oturttum bacak arasına geçtim diz çöktüm ve daha iştahlı bir şekilde organına yamuldum. organının yanaklarını dudaklarımla ayırıyor dilimle adeta şov yapıyordum. zevk sesleri yükseliyor heyecanı artıyor nefes alışı sıklaşıyor ve kasılmaları gösteriyordu ki anladım gelmesi yaklaştı diye. bende dilimle onu orgazma ulaştırmayı düşünüyordum. daha ben organımı çıkarmamıştım bile. sadece dudak ve dil şovu yapıyordum. çok geçmeden teslim oldu ve çığlıklar arasında boşaldı. zevk suları içinde kalan yüzümü göbeğine ve baldırlarına sürdüm. bitkin haldeydi. kalktım ve lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım geldim o hala uzanıyordu. kalkmasını sağladım ve yemek için mutfğa geçtim az sonra yanıma geldi ve bana bu işte acemi olmadığımı sordu. içimden geldiği gibi davrandım dedim gülümseyerek yemeği hazırlamaya devam ettik. yemeğimiz oldu masayı kurduk ve yemeği yemeye başladık. yemekten sonra iki kadeh wiski aldık bol buz ve meyvelerle beraber keyifle içtik. yanıma geldi ve “daha çok istiyorum” dedi..elimdeki kadehi sehpaya bıraktım. yüzünü oksadım ve dudaklarına yumuldm, memelerini okşuyor dudaklarını öpüyor dişliyor ve emiyordum, odaya geçtik, ben onu soyarken o da beni soydu. 69 pozisyonuna geçtik. uzun bir yalamadan sonra bana döndü ve arkadan denediğin oldumu diye sordu. bende hayır denemedim ama denemek isterim dedim. yalnız bu canını acıta bilir dedim. yavaş ve sabırla olursa fazla acımaz dedi. ama arkası da ilk kez sanırım kulanılacak gibi görünüyordu ki adeta delik değil düz bir deri gibi görünüyrdu sanki deliği kapalıydı o kadar dardı yani. kullanılmış olsa enazından bir eseri olurdu diye düşündüm o anda. kendi aletime baktım, gerçekten zor girecek bir alete benziyordu aletim. oldukça iri ve uzun görünüyordu. istersen denemeden önce bir bak alıcı gözüyle dedim:D baktı ve az durdu düşündü. sen dur dedi ve çantasını aldı kremi getirdi ve her iki yere sürdü hem benim organıma hem kendi deliğine. uzanmamı istedi kontrolu kendisi saladı ve üzerime çıktı az biraz sürtünmeden sonra çelikleşen organımın üzerine oturmaya çalıştı ama belliydi ki çok acı veriyordu bu olay. tedirgin bir uğraştan sonra nafile olduğunu anladı. benimki de organ değil canavardı mübarek:D ona illada istiyorsan el ayak üzerine domal dedim daha sağlıklı olabilir dedim. peki dedi. belli ki korkuyordu ama belli etmiyordu. dediğinden de dönmek istemez bir tavır gösteriyordu. bende daha dammına bile girmeden dötne girecem bu canavar aletimle. 21 cm uzunluğun alsada ancak 5-6 cm alır diye düşündüm. iyice parmakladım kıvranıyordu acıdan ona acıyordum, bu duyguyla hiç zevk alamıyordum ama istedi diye de ona icabet ediyordum. uzun bir uğraştan sonra aletin başı girmişti ama çığlıkları evi sallıyordu. bir süre hareketsiz kaldım. sonra alıştı sanırım. az daha ilerledim. o dur diyince durdum sallandıkça da ilerledim ki bir baktım ki tamamını almış. ben duruyorken kendi ileri geri hareket ediyordu. artık acımıyor zevk alıyordu belli. ona arkadan girerken ellerimi de dammına uzatıp ufalıyordum dammını. dammı ıslak dötü yuvarlak kendisi zevkten 4 köşe olmuştu kaltak ve yavaş yavaş hızlanmaya başladım. o kadar dar bir alanda aletim kopacak sandım. ama bende zevk almaya başlamıştım. yaklaşık 10 dk gidip geldim ve geliyorum dedim kal içimde çıkarma dedi. içime boşal dedi ve ben boşalırken kendi de boşaldı. tekrar bitkin ikimiz üst üste yığılı kaldık. biraz dinlendik duşa girdik duşumuzu aldık ve sohbete girdik. şimdi de sıra önümde dedi bu arkam gibi değil istediğin gibi gir dedi. kamasutra bilgim vardı biraz. bütün pozisyon ve zevk karelerini onula o gece sabaha kadar gerçekleştirdim. yedik içtik sikiştik. ertesi gün akşamaka kadar uyuduk…Ne ben işe gittim ne kendisi uyandı, derin bir kuyunun dibine düştük. uyandığımda organım kazık gibiydi hemen arkasına dayandım ve bacağını havaya kaldırdım içine daldım onu öyle bir dürtmeyle uyandırdım hiç istifini bozmadı gözleri kapalı gülümsemeyle başını salladı ve devam et dedi:D sonra kahva altıya kalktık…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder