19 Eylül 2014 Cuma

yılbaşında kuzenimin kankalarıyla sex hikayem

Merhaba ben Tayfun.İstanbulda ikamet etmekteyim.Sex Hikayem bundan tam olarak yaklaşık 1 yıl öncesine ait.Geçen senenin yıl başı kutlaması için gittiğim kuzenimin evinde yaşandı herşey.Kuzenim bi arkadaşımla beraber çağırdı bizi.Bende bir söz karşılığı kabul ettim.Bütün kız arkadaşlarını çağıracaktı.Oda zaten böyle olacağını söyleyerek kabul etti.Aklımdan geçen sadece kızlar olacağı ve alkolün verdiği dürtüye uymaları sonucu hiçbir şeyi umursamaksızın sabaha kadar eğlenmemizdi.Ve gittiğimizde sözünde durduğunu gördüm.Kuzenim hariç 8 kız daha vardı.İlk vardığımızda kızlarla tanışma faslını gerçekleştirdik.Ben Aylin isimli balık etli ve oldukça hoş olan kızı gözüme kestirmiştim.Zaten ilk anlardan itibaren aramızda bir ilişki başladığını farkettim.Kızlar önceden hazırlanmış ve alkol gereksinimleri eksiksiz tamamdı.Biz bu kadar erkenden başlayacağımızı hiç düşünmemiştik.Aylinin bana yakınlaşması git gide arttı.Sürekli her işine beni çağırır hale gelmişti.Hazırladığı tatlıyı bile tatmam için kendi eliyle yedirdi.Bir ara eve 1-2 erkeğin daha ugraması beni az da olsa sinirlendirmişti.Çünkü aklımda tüm kızların bizimle olacağı vardı.Çünkü gecenin hatta sabahın ilerleyen saatlerinde tüm kızların mayhoş bir halde bizim ellerimizde olacağı ve dilediğimiz gibi eğleneceğimiz vardı.Ben yakın arkadaşımı alıp dışarı çıktım.Çıkar çıkmaz kızlardan 2-3 telefon geldi neredesiniz diye.Kuzenime hemen onları ordan göndermesini yoksa bizim dışarda geçireceğimizi söyledim.O arada dışarda bir pub'a gittik.Biz zaten orda içtik içeceğimiz kadarını.Gerisi teferruattı.Arkadaşımı uyardım biz oraya gittiğimizde sakın kendini kaybedecek kadar içmeyeceksin dedim.Oda sen nasıl istersen öyle yaparız dedi.Eve gittiğimizde tüm beklediklerimiz olmuştu.Kızlar mayhoş halde bayılanlar,ağlayanlar ikili üçlü sızıp uyuyanlar vardı.Sigaramı yakmış içiyor vaziyetteyken Aylinin yatakta olduğunu gördüm.Bir süre bakışmamız sonucu Tayfun yanıma gelirmisin midem çok kötü dedi.İçimden ıyk diyerek gittim yanına.Yanına uzanmamı istedi.Uzandım ve biraz bakıştıktan sonra hareketlenmeler olduğunu sezdim.Önce ellerini vücudumda gezdirdi ve sonra aniden dudaklarıma yapışmaya başladı.Sonrasında ise benim tepkilerim gerçekleşti ve uzun bir süre seviştik.Aylin tam soyunuyorken hiç beklemediğimiz bir şekilde tüm kızlar odaya girdi.Hepsi ellerini ağızlarına götürür vaziyette bıyık altından gülüyorlardı.Aslında bu duruma ne Aylin üzüldü ne de ben.Çünkü o gün yakınlaştığımızı gördükleri için pek de şaşırdıklarını düşünmedim. Sonrasında ise ertesi gün bir rezidans bularak ikimizde istediğimizi aldık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder