18 Nisan 2015 Cumartesi

chatteki bakkal

Merhaba arkadaslar ben 17 yasinda bir eşcinsel im . Bu olay gecen sene oldu .Bir gün yine cok azmistimm . Ben bi gün yine cok azmistim internet te gaychatroullettr sitesine girip eşcinsel lerle konusuyodum ama yüzüm gözükmuyo du . Bi tane adam denk geldi sadece ciplak göbeği gözüküyo du . Benimde kolum da ki fenerbahçe dövmesi ve renkli tişört um gözüküyo du bide bilegimde bileklikler vardı. O gün baya konuştuk ama yüzümü zu gostermedik .fakat telefonlarimizi almistik. Ertesi sabah ben evde kimse olmadığı için bakkala çekirdek fln almaya gittim. Üzerimde gene ayni renkli tişört um vardi. O gün bakkal amca bana daha dikkatli bakmaya basladi. 40 li yaslarda gobeklim birisiydi . O gün bakislari dikkatimi çekmişti ama anlamamistimmm . Dovmen cok güzel fln diyodu sürekli . O günün gecesi bana dovmeni bidaha gösterene fln dedi . Ben gösterdim O gün yine yüzümüzü gostermedik. Ertesi gün yine bakkala gittim . Bakkalci gene dovmemi inceledi . Ben bakkalin arka tarafindan biseyler bakarken telefonum caldi. İnternette tanistigim adamdi . Benn böyle konuşurken arkami bi döndüm bakkal amcaydi konuşan . Ben hem heyecanlandim hemde korkmustum . Sonra bana gel buraya bakalim dedi. Ben korkarak yanına gittim . Korkma bisi olmaz dedi . Sonra bana aksam kendini hazirla bakkala gel dedi . Ben yanagimdan öptü . Benim heyecanim gitmisti . Aksammm kendimi temizleyip yanina gittim . Beni bakalın icindeki odaya götürdü burda bekle dedi. Sonra bakkalin dis kapisini kitleyi yanima posetle geldii . Posette krem prezervatif fln vardi . Sonra yanima geldi ve öpüşmeye basladikkk. Cok zevkliydi . Daha sonra beni sormaya basladi. Daha sobra kendi soyundu ve yere comeltti . Sikini agzima verdiii . Siki cok büyüktü . Ben büyük bi istahla yaliyodum . O kadar kuvvetliydiki beni oyuncak gibi ordan oraya kaldiriyodu . Benn cok zevk oluyodum . Benn sikini yaladikca homurdaniyodu. Hadi lann orospu gibi cümleler kuruyodu . Yaklasik 5-6 dk sonra agzima boşaldı . Bana hepsini yut dedi ama ben yutamadim . Daha sonra beni domaltipp Götümu yalamaya basladi . Hep yaliyor hem de parmakliyodu . Götüme nerdeyse her gun salatalık – palican soktugum icin götüm cok genişti . Götümu yaladikca sakallari batiyodu gotume . Daha sonra tekrar sikinii agzima verdi . Sikino yalayarakk tekrar kaldirdimm . Gotume yag sürdü ve sikine prezervatif taktiıktan sonra bana hazirmisin die sordu ben de hazirim dedim . Ve sikini gotume sokmak icin hazırlandı. Ve bi anda icime girdi. Aslinda canim cok yanar di ama ben o gün gotume salatalık sokup gelmistimm ama acisi vardi gene. Bakkal amca cok hjzli gitgel yapiyorduu . Bi ara siki icimdeykenn parmaklarini hızlı ca gotume soktu . Ben kacmaya calustimm ama beni kavradigi icin hareket edemedim . O acıyla orda kivrandim . Sonra parmak la sokmasina da alistimmm . Beni surekli pozisyon degistirerek sikiyordu . Daha sonra titremeye basladi. Nerene boşaltım diye sordi . Bende gotume bosal dedim Gotume o kadar ckk bosaldiki götüm dollr dolmuştu . Sonra bizz giyindik ve yemek yedik .daha sonra bakkalin kapısını acti ve bana yarinda gel dedi . Oc günden sonra sürekli sikisiyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder