18 Nisan 2015 Cumartesi

hard sikti bu sefer

Merhabalar ben x arkadasimda y olmak uzere hikayeme basliyim daha once y kisisi ile analdan(pasifim) en az 15-20 kez beraber olduk sevismelerin haddi heaabi yok lakin anal iliskilerde hicbir harslik yoktu sakin sakin gecmisti hep normalde hard sekilde 3-5 yarrak yiyen birinin deligi genisler benimki dappdar neyse bugun y ile konusuyorum dalga gectim bi kan getrmdn die bu snrlnms olcakki bana gece mesaj atti yarin aksam bizde kal dedi(ayni aprtmnda otryz) neden die sordumda guzelce hazirlan kil tuy vs dedi ven anlamistim gulen yiz gonderip yttm sanah kalktim saat 9 du kozme tike gidip agda aldim boraz aci versede killardan arindim(byz tnlymdr) zaten gizli olarak evde tuttugum aiyah kilodum ve sidyenim vardir ce banada yakisir hani boy 1.70 kilo 75 olunca goguslerde harika olir neyse ic camasirlarimi giydim pembe simli rujumu surdum eyelinerimide surdum ojemide kuruttuktan sonra tisortumu giydim altinada siyah dar pantolonumu celtim penisimin kalkmos hali 6 cm dir ufak halini siz dusunun pantolonla hic bi siknti olmuyor yani son olarak tiyatro kilubune uye oldumdan perukta var perumuda tktm yuzumde tuy bile yok kaslar desen haliyle makyajda var vi kizdan hic bi farkim yoktu kapinin onune gidip durbubden giren cikan varmi die kontrol ettim eee haliyle birine denkgelsem ynls anlycklr x eve kiz atmis die neyse y nin eve gittim bu sasirdi fnymdi y ben x dddim girdim bu vana bakti ohooo dedi ama bu sefer sana acimicam dedi bende ins dedim neyse pantolonumu tisortumu cikardim y penosino acti 19 cm dir yalamaya basladim 13 cm kadar agzima oliodum bu sefer 16 sini kokledi agzima bes alti dakkada bosaldi bosalir bosalmaz iyice yaladim penisini tekrar simdik yaptim yataga isandim y nac aklarimi kaldirip omzuna atti basini dayamasiyla girmesi bir oldu cok feci sikiyorsu bi yandamda noldu x felan siyordu 15 dk sonra felan bosaldi cikarip agzima verdi dimdik oldu bi posta daha cakti bende gal kalmadi hmn wc gdp anali tmzldm pamtolonumu gydm mkyjimi tzldm tisortu giyip disari ciktm 3postanim verdigi aciyla gidiyordum biri arkama takildi bende ne ayak doye tenhalsra doru gttm sncta erkgm yani insaat kosesinde bu benim onume gecti sen cok guzelsin dedi bende sagol cok kibar bi coxuksun dedim bu benm elmdm tttu bnde koluma grdm bi iki adm attk oraya otrdk bunla yuz yuze geldik bn srldm bnn dudaga opstk baya bi bu mali kaldirdi cikardi hmn egldm saksomu cktm bosalltrrim ama unuttugum biso vardi pantolonu indirirken bnm ufaklik aklima geldi kilodu xkrmdm hmn imsaatliga gctm kilodin arkasini topladim cak jadi dedim bu vana girdi sonra azmis olcakki 2 posta dosedi beni duz dogrulltu bakoreligini alacam dedi tabi bn kipkirmizi oldum erkeimde diyemedim kilodu indrmsyle ufakligi gprmesi bir oldu bana iyi bir dayak atti sonrada aklim badima gelsin diye beni tkkrrr sikti bi nevi tecavuz hatla videoya aldi suan tum ufuktepe(anne babamda dagil olmak uzere) pasof oldugumu biluyor ve bende koz kiyafrtleri gyyrm rhtm tani ama ilk jaftalar cok dayak yedim 18imdede bnm ufakligi aldrcz zaten tabi ismim ilk orospuya cikinca yakin arkadaslarm hmn bana cephe aldi simdi sikmek icin talvariolar tabi bende daynmyp sktryrm good bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder