19 Eylül 2014 Cuma

Davet edildigim yerdeki muhteşem anım

Sayın e sex hikayeleri niz yazarları ben Ezgi 20 yaşındayım izmirde ikamet etmekteyim.Erkek arkadaşım samet ile yeni ayrılmışdık.Bunalımdaydım sürekli aglıyordum keyifsizdim.Birgün arkadaşım beni bir cafeye cagırdı.Degişiklik olsun diye gittim.Masada çok sayıda erkek vardı.Bana iyi gelecegini düşünerek masaya oturduk.Biraz sohbet filan derken içlernden birisi bizi evine davet etti.Arkadaşım Burcu teklifi kabul edince bende birşey diyemedim plana ayak uydurdum.Nede olsa degisiklik ve bana iyi gelecegini düşündüm.Bizi çok iyi agırlamışlardı.Saat çok geç olmuşdu.Arkadaşlarım ailelerini aradılar ve bu gece birlikte kalacaklarını sölediler.Bende eve gidicektim.Arkadaşlarım bana çok ısrar etti.Bende ailemi arayıp gerekli izini aldım.Gece orda film filan izledik.Çok iyi zaman geçirdik.İçlerinden birisi beni odasına davet etti.Bir gecelik sex ilişkisi için aslında kendimi hazır hissediyordum.Elinden tutup odaya gittim.Bana birden bire odada sarıldı ve yavaş gitmemizi söledim.Daha sonra yatakda biraz uzanıp muhabbet ettik.Yatakda sevişmeye başladık.Parmak uclarını vücudumun her yerinde gezdiriyordu.Çok azmışdım.Dayanamayıp elimi sikinin üzerine götürdüm.Okşamaya başayınca çok gevşiyordu ve tisortümü cıkarıp gögüslerimi okşadı.Bu bana oldukça haz veriyordu.Kendimi çok iyi hissetmeme yardımcı olmuşdu.Pantolunu çıkarttıkdan sonra yataga sırt üstü yattı.Sikini avuçladıkda sonra elimşe onu azdırmaya başlamışdım.Artık yeter diyerek beni kucagına oturttu.Eline tükürerek amıma dogru götürdü.Sikini içime soktu saga sola haraket etmemi sagladı.Zevkden havalara uçuyor, yarragı içimde vücunun uzerinde haraket ediyordum.Dayanamayıp şiddetli bir şekilde zıplamaya başladım.Kucagında defalarca hopladım.Yarragını içimde bırakarak kendimi geriye dogru atarak amım içinde kendimi geriye dogru ittirmişdim.Beni hayatım boyunca öle kimse sikmemişdi.İçinde bulundugum sıkıntılardanda çıkartmışdı.Telefon numaramızı birbirimize verdik ve uzun bir ilişkiye adım attık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder